Üsna sageli kulub piisavalt palju aega ühes või teises mõõdus rõivaste ostmiseks. KEEP pood teeb selle ettevõtmise 12. oktoobril meeldivamaks ja mugavamaks naistele, kelle rõivanumbriks 38. Kaubandussündmusesse on paigutatud ka väline atraktiivsus ja šõulikkus, mis peaks selle tegema iseäranis kaasakiskuvaks. Täpsemaid kommentaare toimuvast jagasid uudisteportaalile GoodNews sündmustesarja eestvedajad Harles Mägi, Reili Evart ja Reili Nõupuu.
Kas moesündmus “Keep Fashion – Size 38? on pigem traditsioonidele pühendatud või uuenduslikkust ja revolutsiooni taga ajav või mõlemat korraga?
Reili Nõupuu: KEEP pood on ürituse “KEEP 38” näol välja tulnud uudse ideega, kus ühel üritusel on võimalik soetada vaid ühe suurusnumbri rõivaid. See idee on innovaatiline ja eelkõige mõeldud tänapäevaselt iseloomuliku kiire eluviisiga tarbijale, kes ei viitsi poode tuulates lapata rõivaid, et leida endale see õige või kui ka leiab õige mudeli, siis ei pruugi suurus sobida. “KEEP 38” idee ongi selles, et tarbija, kes tuleb kohale ostlema, teab, et kõik, mida ta näeb, on tema suurusnumbris. Ürituse raames loositakse ka välja üritustesarja järgmine suurus.
Millal algasid ja kuidas on kulgenud sündmusteks ettevalmistused? Kui suur meeskond on selleks kaasatud ja missuguse ala spetsialistidest see koosneb?
Harles Mägi: Moesündmuse idee tekkis selle aasta kevadel ja ettevalmistus periood algas augustis. Meeskonnas on peale ettevõtte töötajate kaasatud erinevate valdkondade inimesi.
Kuidas sai sarisündmuse avalöögi tähelepanu objektiks just 38? Kui laiaulatuslikult on üldse see rõivanumber levinud naiste hulgas nii Eestis kui ka kogu maailmas?
Reili Nõupuu: Ütleks, et 38 on vähemalt eesti naiste seas küllaltki levinud suurusnumber, see on selline keskmine – pole liiga väike, pole liiga suur. Välismaal, oleneb muidugi riigist, jääb see võib-olla pisut väiksemapoolseks.
Kas oleks võimalik tuua näiteid ilusa ja huvitava väljanägemisega toodetest, mida sündmusel esitletakse?
Harles Mägi: Kollektsioonidega tulevad välja mitmed disainerid, nende seas näiteks Tiina Talumees, Kirill Safonov, Jaana Varkki, Kairi Vildersson, Norrison, Liss ja paljud teised.
Missugune roll on moešõu efektsemaks muutmisel Zenja Fokin’il?
Harles Mägi: Kuna Fokin teeb TV 3 Naistesaates iga kuu ühe muutmismängu ning tegemist on Eesti moesaatega, siis on see väga sobilik meie moesündmusel läbi viimiseks. Muuutmismängus osaleja saab au osaliseks kanda Eesti disaineri tooteid.
Missugused on sündmusel ostmisvõimalused, kas ka hulgi või ainult väiksemates kogustes?
Reili Nõupuu: Osta on kindlasti võimalik nii ja naa. Kuna paljud disainerid toodavadki vaid ainueksemplare, siis kindlasti on võimalik tooteid soetada ka ühekaupa.
Milliseid kriteeriume arvestades valiti toimumispaik ja kui palju inimesi sinna mahub?
Reili Nõupuu: Tallinna Loomelinnak on viimasel ajal nii omade kui ka turistide seas üha enam populaarsust leidnud paik. Kuna KEEP pood on ise kahjuks liiga väike, et kõiki eesti disainerite kauneid tooteid eksponeerida, siis sai kohaks valitud Loomelinnaku Must saal, mis mahutab silmapaistvalt rohkesti inimesi.
Kuivõrd on meestel põhjus külastada tulevat sündmust?
Reili Evart: Antud üritus on seekord suunatud küll naistele, kuid meestelgi on soovikorral võimalus seda külastada, et silmailu nautima tulla. Kindlasti on meeste roll väga oluline, kuna naised ju ostavad moekaid asju, et olla ilusama ja kaunimad oma mehe jaoks.
Mehed on väga oodatud ja ei peagi üldse naist kaasa võtma. Juhul kui nad on veendunud oma naise suurusnumbris, on neil võimalus osta oma naisele riideid, mis kindlasti selga sobivad.
Kuuldavasti selgitatakse ka number, millele järgmisel korral erilist tähelepanu pööratakse. Kuidas seda tehakse?
Harles Mägi: Iga moesündmuse lõpus loositaks välja järgmiseks kuuks uus number.
Jaan-Ivo Lukas
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar