Baltimaade suurim moetööstusettevõte Baltika Grupp tähistab sel aastal oma 85. juubelit suurejoonelise moeõhtuga Lutheri kvartalis, mil esitlusele tulevad uue hooaja moekollektsioonid kõikidelt ettevõtte brändidelt – Baltman, Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo ja Bastion.
14. augusti õhtul muundatakse Lutheri kvartali parkimismaja säravaks moeplaneediks, kus kolme tunni vältel saab heita pilgu Eesti kõige väärikama ajalooga ja laiema haardega dünaamilise moe-ettevõtte minevikku, olevikku ja tulevikku. Pilgu saab heita Eesti moe sünnihetkedele – haruldastele arhiivikaadritele, kus jäädvustatud kodumaise moetööstuse sünni- ja arengulugu. Suurejoonelisel ja –mõõtmelisel moelaval näeb kõige uuemaid hooajakollektsioone Baltika brändidelt ning muusikalise etteaste teeb võluv Birgit Õigemeel.
„Baltika süda on alati olnud Eestis – meil on hea meel pakkuda täna laia rahvusvahelist väljundit Eesti andekatele disaineritele, kes edukalt konkureerivad kogu maailma paremikuga ning toota endiselt suur osa oma toodangust kodumaal. Seda kõike ajal, mil rõivatööstuses toimub võidujooks odavamatele tootmiskohtadele,“ sõnas Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder. „Selle juubelinumbri taga peitub reaalne pika-ajaline tootmiskogemus, mis on aidanud meil tagada usaldusväärset kvaliteeti, opereerides väikeste, osalt eksklusiivsete tootekogustega ning reageerida sealjuures ka kiirelt maailma moetrendidele,“ lisas Milder.
Baltika Grupp on laieneva rahvusvahelise haardega rõivakaubandusettevõte, mis kasutab oma tegevuses vertikaalselt integreeritud ärimudelit – ühendades endas rõivakollektsioonide loomise, rõivaste ja aksessuaaride tootmise, logistika, turunduse, poekontseptsioonide loomise ja jaekaupluste opereerimise. Selline terviklik lähenemine võimaldab ettevõttel kiirelt reageerida klientide ootustele ja vajadustele, kontrollida toodete ja teeninduse kvaliteeti kõikides nüanssides ning tuua otse kliendini terviklik visioon igast brändist. Baltika Grupi poolt opereeritavad kaubamärgid on Monton, Mosaic, Baltman, Bastion ja Ivo Nikkolo, mille tooted on kättesaadavad ligi 30 erinevas riigis sh. esinduskauplustes Eestis, Lätis, Leedus, Venemaal ja Ukrainas.
Milderi sõnul on tänases odava massimoe poolt domineeritavas rõivatööstuses võimalus silma paista just läbi kvaliteedi ja omanäolisuse: „Usume, et just Eestis loodud mood on meie võimaluseks ning konkurentsieeliseks. Oleme täna uhked oma ajaloo ja tänulikud oma kaasteeliste üle, samal ajal vaatame põnevusega tulevikku – kuidas järgmiseks suureks juubeliks Eestis loodud ja toodetud moodi veel rohkem uutele turgudele ja laia maailma viia.“
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar